کارورزی و کارآموزی-تعمیرات و نگهداری شرکت مخابرات -45ص-docx


این فایل در مورد تعمیرات و نگهداری شرکت مخابرات میباشد در 45 صفحه و در قالب ورد است.

نگهداری(Maintenance): مجموعه ای از فعالیت های مشخص و معمولا به صورت برنامه ریزی شده و با هدف جلوگیری از خرابی ناگهانی ماشین الات و تجهیزات را نگهداری می نامند.

 

تعمیرات :(Repairs) مجموعه ای از فعالیت هاست که بر روی یک سیستم یا وسیله ای که دچار خرابی شده انجام می گیرد تا آنرا به حالت آماده و قبل بهره برداری باز گرداند .

 

انواع نت ها:

 

1- نگهداری و تعمیرات مبتنی بر شکست

 

2- نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه(PM)

 

3- نگهداری و تعمیرات پیشگویانه (مراقبت وضعیت)

 

4- نگهداری و تعمیرات اضطراری(EM)

 

5- نگهداری و تعمیرات اصلاحی(CM)

 

6- نگهداری و تعمیرات بهره ور جامع(TPM)

 

7- نگهداری و تعمیرات ناب(LM)

 

 

 

37

 

فعالیتهای نگهداری و تعمیرات

 

فعالیتهای کلی نگهداری و تعمیرات شامل پنج فعالیت اصلی زیر می باشد که عبارتند از:

 

    1- تعمیر (Repair)

 

     2- تعویض (Change)

 

     3- تنظیم (Adjust)

 

     4- سرویس (Service)

 

     5- تست (Test)

 

به طور کلی در مراکز تلفن دو نت در قسمت فنی اجرا می شود که شامل:

 

1- نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه:

 

به مجموعه اقداماتی که شامل بازدید, کنترل, سرویس, تنظیم, تعویض و در برخی از موارد تعمیرات جزیی که توسط کاربران تجهیزات و یا تعمیرکاران واحد اجرایی انجام می شود اطلاق شده که اصطلاحا به فعالیتهای مزبور PM گفته می شود. این فعالیتها که بطور تناوبی و بر حسب دوره های تعریف شده انجام می گیرد, سبب تاخیر و کم شدن تعمیرات و شکستهای ناگهانی و بدون برنامه می شوند.

 

2- نگهداری و تعمیرات اضطراری:

 

فعالیتهایی هستند که در مواقع از کار افتادن تجهیزات و شکست انجام می دهند و به شکل اضطراری باید اینگونه فعالیتها را انجام داد زیرا که امکان سرایت خرابی به سایر مجموعه های تجهیزات وجود دارد و یا اینکه تجهیزات بطور کلی از کار افتاده و در سازمان بکار گیرنده آن, دستگاه ضرورت حیاتی دارد و عدم کارکرد آن باعث زیانهای مادی و جانی فراوان می شود.

 

 

 

38

 

نگهداری وتعمیرات در مراکز تلفن به دو قسمت نت داخلی و نت بیرونی تقسیم می شود که به صورت زیر است:

 

1-نت بیرونی توسط شرکت پیمانکاری انجام می شود.

 

2-نت درونی توسط تکنسین های مخابرات انجام می شود.

 

در این زمینه مهمترین وظایف شرکت پیمانکاری به صورت زیر است:

 

- رفع خرابی شامل اصلاحات سیم‌بانی (تعویض سیم و کابل، نصب جعبه تقسیم) و هرگونه عملیاتی که منجر به برقراری ارتباط مشترک بصورت دائمی گردد

 

- بازدیدهای دوره‌ای و گزارش به مرکز تلفن و ثبت دفاتر شبکه هوائی، نظافت کافو، حوضچه‌ها و روغن‌کاری لوله‌های کافو و پست‌ها

 

- حفظ فرم و آرایش سیم بندی و درصورت نیاز بازسازی رانژه کافور پست‌ها (نوسازی کافو یا رانژه‌بندی در موقع برگردان و جابجائی و دایری جدید

 

- نصب مجدد و بستن رانژه‌های مربوطه در کافو، نوسازی و بازسازی رانژه‌های ناشی از برگردان و سرکابل‌های تعویضی، نوسازی و بازسازی سیم و کابل هوائی

 

- انجام سیم کشی و دایری به صورت‌های ودایع، تغییر مکان، کسر سیم، بازسازی و نوسازی

 

- تهیه کارتکس هر خط از MDF تا محل برقراری تلفن برای هر شماره

 

- حفاری، خاکبرداری، خاکریزی و بحالت اولیه در آوردن محل تعمیرات شبکه زمینی و اجرای مفصل در صورت نیاز

 

- رعایت مقررات ایمنی طبق استاندارد شرکت مخابرات

 

و ...

 

39

 

نگهداری وتعمیرات داخلی مراکز تلفن توسط تکنسین های مخابرات انجام می شود.همانطور که در نت مشخص است ابتدا نگهداری مطرح است وبعد از آن در صورت خرابی ،تعمیرات جنبه ی اصلی می شود . نگهداری در مخابرات طی یک برنامه ریزی مشخص انجام می شود که با توجه به قسمت های مختلف درمراکز تلفن این زمانبندی نیز متفاوت می باشد.

 

در قسمت سوئیچ سرویس و نگهداری هر هفته یکبار انجام می شود که از  جمله ی آن  بررسی کارت ها، برد ها واسلات ها میباشد.و در صورت خرابی تکنسین قسمت های مختلف را بررسی می کندو قطعه ی معیوب را با قطعه سالم جایگزین میکند اما اگر نتوانست با در خواست از قسمت نگهداری و پشتیبانی در بندرعباس برای حل موضوع اقدام می کند که به صورت زیر انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40

 

قسمت سالن امتحان یاMDF ، در قسمت MDF بیشتر به رفع خرابی(تعمیرات) تلفن های ثابت،ایوان ها و دلتاها مشغول هستند تا نگهداری .

 

 

 

نحوه ثبت خرابی تلفن های ثابت و رفع آن:

 

 

 

ابتدا مشترکی که شماره اش خرابی دارد، با شماره ی 117 تماس تلفنی می گیرد و شماره ی خود را در 117 ثبت می کند. این شماره وارد سیستم 117 مخابرات می شود و مسئول 117 می تواند آن را مشاهده کند. از اطلاعات این شماره پرینت گرفته می شود گرفته می شود (نظیر اطلاعات بوخت ها و...) سپس با میز امتحان این شماره تست می شود و خرابی این شماره ممکن است در داخل مرکز و یا در بیرون مرکز باشد که با میز امتحان این خرابی مشخص می شود. مثلاً ممکن است این خرابی از اتصال دو زوج سیم باشد یا خط مشترک پاره شده باشد. پس از تست شماره، در صورتی که ایراد از بیرون مرکز باشد، فرم خرابی صادر می شود، این فرم خرابی در کامپیوتر و در فیلد شبکه ثبت خرابی، با شماره ی روی فرم ثبت شده و سپس این فرم را به کارکنان شرکت پیمانکاری می دهند و کارکنان خط مشترک را تا منزل مشترک تست می کند. اگر ایراد از سیم کشی منزل باشد، کارکنان بوق را از سر داخله به مشترک تحویل می دهد. در ضمن ایرادات سیم کشی داخل منزل به عهده مخابرات نمی باشد. در صورت وجود عیب در داخل مرکز آن عیب را پیدا کرده و بر طرف می کنند. ممکن است رانژه های MDF پاره شده باشند و یا زوج سیم ها به خوبی به بوخت ها متصل نشده باشند. پس از برطرف شدن مشکل تلفن، فرم های خرابی به مرکز بر می گردد و توسط کامپیوتر در فیلد خرابی اعلام رفع خرابی، با شماره ی روی فرم ثبت می شوند و پس از آن کادر های موجود در فرم خرابی پر می شود و سپس این فرم بایگانی می شود.

 

برطبق آمار حدود 70درصد ازخرابی در بیرون از مرکز تلفن و داخل ساختمان مشترک میباشد و 30درصد آن در درون مراکز تلفن میباشد.

 

 

 

41

                                

از لحاظ فنی آرم مخابرات همان گونه که ملاحظه می شود از دو فلش ، نیم دایره های موجی متحد المرکز و یک علامت پالس که از فضای بین دو فلش حاصل شده ، تشکیل گردیده و مجموعا" یک دایره را می سازد .دو فلش در جهت مخالف یکدیگر قرار دارند و با هم ترکیب شده اند و در واقع حرکت رفت و برگشت را بازگو می کنند ، مثلا" رفت و برگشت صدا و یا هر پیام ارتباطی دیگر .

خط شکسته ی درون آرم که در فضای بین دو فلش قرار دارد ، در واقع نشان دهنده پالس مخابراتی است . معمولا" برش عمودی امواج (الکتریکی ، صوتی و یا هر نوع موج فیزیکی) به شکل پالس ، سیگنال و ...... است. انتهای هر فلش نیم دایره های متحد المرکزی قرار دارد که سیاهی و سفیدی های آن ها بازگو کننده ی امواج از بالاست . امواج الکتریکی پایه و اساس مخابرات است . همان گونه که سنگی را درون آب می اندازید ، امواج متحد المرکزی بر سطح آب ظاهر می شود و این امواج در جهت پیرامون فضای آب( حوض یا استخر یا ..) به حرکت در می آید و تا جایی ادامه می یابد که محیط انتقال موج ادامه دارد و در نهایت بر اثر مستهلک شدن نیروی اولیه ی وارد شده بر سطح آب ( بر اثر سنگ ) ، موج حاصل می میرد و استهلاک می یابد . چرا که هر موجی در طبیعت حالت میرایی دارد . امواج مخابراتی هم معمولا" در محیط انتقال خود ( اعم از سیم ، کابل ، یا فیبرنوری ) میرایی دارند و معمولا" در مسیر خود سامانه ها یا امکانات فنی ( به نام رپیتر)امواج را تقویت می کنندوادامه می دهند . در حال حاضر امواج مخابراتی صدا ، تصویر ، دیتا (اطلاعات ) و حتی تصویرهای متحرک ( فیلم ) را از یک سامانه ی مخابراتی ) مبدا ( به سامانه ی مخابراتی دیگر ) گیرنده ) انتقال می دهند . آرم مخابرات ایران چون بر اساس موج طراحی شده - به رغم توسعه و رشد کمی و کیفی فناوری مخابرات و افزایش ظرفیت آن- همچنان بازگو کننده ی چیستی ، چگونگی، معنا ، مفهوم و وظایف مخابرات است .

8

 

نام و نوع اداره :

نام اداره عبارتست از اداره مخابرات شهرستان میناب  .

موضوع اداره :

موضوع اداره در شهرستان عبارت است از ایجاد ، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت و داده در حوزه شبکه های غیرمادر مخابراتی ، در قالب تحقق اهداف و برنامه های شرکت مخابرات ایران (سهامی عام) و انجام وظایف و اختیارات مقرر در شبکه تلفن ثابت و اجرای تکالیف شرکت مخابرات ایران  در مواردی از قیبل نگهداری و توسعه شبکه های داده و ارتباطات سیار که به شهرستان تفویض اختیار می شود .

 

مدت اداره :

فعالیت اداره از تاریخ تاسیس به مدت نامحدود خواهد بود .

 

تابعیت و مرکز اصلی اداره:

تابعیت اداره ایرانی ومرکز اصلی آن در شهر بندرعباس واقع و محدوده فعالیت آن در سطح همان استان خواهد بود . انتقال مرکز اصلی شرکت به هر شهر دیگر در داخل کشور منوط به تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد ، لیکن تعیین و تغییر نشانی  در همان شهر ، بنا به تصویب هیئت مدیره در سطح استان صورت خواهد گرفت .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

فصل دوم

 

آشنایی با مکان کارآموزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

بهتر است قبل از آنکه به موضوع کارآموزی وآموخته های طی دوره کاراموزی بپردازم شرح کوتاهی در مورد مکانی که در آن کارآموزی را گذراندم، توصیف کنم تا یک دید کلی در مورد مکان کارآموزی من داشته باشید. به طور کلی اداره مخابرات شهرستان میناب به دو قسمت اداری و فنی تقسیم می شود که هرقسمت دارای بخش های مختلف و وظایف خاص خود میباشد.

قسمت اداری شامل:

1-واحد اداری

2-واحد امور مشترکین

3- واحد آبونمان

4-واحد خرید وانبارداری

5-واحد دبیرخانه

6-واحد حسابداری

7- واحد مالی

8- واحد نگهبانی

9-شبکه

قسمت فنی (مرکز تلفن) شامل:

1-سالن سوئیچ

2-سالن امتحان یاMDF (Main Distribution Frame)

3- اتاق تغذیه

4- شبکه کابل

11

هرکدام از قسمت های عملکردی گفته شده در صفحه قبل وظایف خاصی دارندکه در کنار و در ارتباط با هم ساختار تشکیلاتی اداره مخابرات راتشکیل می دهند.

شرح وظایف واحد های عملکردی:

واحد اداری:نظارت بر کار پیمانکاران-تنظیم قرارداد های پیمان کاری –مکاتبات-پیگیری انشعاب آب و برق ساختمانهای اداری وفنی- تحویل و تحول ساختمانهای مخابرات روستایی.

 

واحد امور مشترکین:رسیدگی به تقاضای مشتریان-رسیدگی به تقاضای ثبت نام تلفن- تغییر مکان و تغییرنام فیش و تلفن- رسیدگی به شکایتهای مرتبط باکارکرد غیرمتعارف تلفن- تعویض شماره- اصلاح نام ونشانی مندرج در قبض ها.

 

واحد آبونمان: صدور قبضهای مشترکین –اصلاح های مرتبط با قبضهای مشترکین.

 

واحد خرید وانبارداری: خرید لوازم طبق برگ درخواست و تنظیم اسناد مربوطه و تحویل آن به امورمالی- صدور حواله انبار – رسید انبار – انبارگردانی – اعلام نیازهای واحدها به مسئولین.

 

واحددبیرخانه: ثبت و صدور نامه های وارده و صادره – ارسال و دریافت نامه ها- بایگانی پرونده کارکنان-ماشین نویسی.

واحد حسابداری: صدور اسناد- پیگیری امور مالی و نقدینگی- ثبت درآمدها و هزینه ها- محاسبه

 

12

صورت وضعیتها-محاسبه حقوق دفاتر و مراکز پیمانکاران- مجوز و اخذ اعتبارات.

واحد مالی:نظارت بر واحدهای حسابداری و حسابداری توابع .

واحد شبکه:بررسی امکانات- رفع خرابی کابلی- نظارت بر کار پمانکارشبکه هوایی- بررسی استعلام منصوبات کابلی-پیگیری طرحهای شبکه کابل.

واحدنگهبانی: محافظت از ساختمان و ورود و خروج پرسنل و ارباب رجوع را به عهده دارد.

 

سالن سوئیچ: مهمترین قسمت واحد پشتیبانی و فنی می باشد که که اطلاعات تمامی شماره تلفن ها، قطع و وصل شماره تلفن، ارتباط بین مراکز تلفنی و... در آنجا کنترل می شود.

 

سالن امتحان: وظیفه ی سالن امتحان، امتحان و تست شماره ها می باشد.

 

اتاق تغذیه: وظیفه ی اتاق تغذیه تامین برق مرکز تلفن می باشد.

 

شبکه کابل: این قسمت رابط بین قسمت MDFوحوضچه ها و کافو می باشد به این ترتیب که چندین کابل از  MDFبه شبکه کابل وارد و از آنجا حوضچه ها و کافو ها می رود.

این شرح کوتاهی از وظایف قسمتهای مختلف اداره مخابرات شهرستان میناب بود که دراین قسمت گفته شد و در ادامه نمودار سازمانی اداره مخابرات را نشان داده می شود.

 

13

نمودار سازمانی

 

دانلود فایل

بررسی اثر جریان وجوه نقد آزاد بر ارتباط ارزشی عایدی هر سهم و ارزش دفتری حق مالی هر سهم


با فرمت قابل ویرایش word - پایان نامه بررسی اثر مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد بر ارتباط ارزشی عایدی هر سهم و ارزش دفتری حق مالی هر سهم از طریق کاربرد مدل اولسون - پایان نامه ارشد حسابداری

چکیده: ۱
مقدمه: ۲
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه ۴
۳-۱ پرسش های اصلی تحقیق ۶
۴-۱ اهداف تحقیق ۶
۵-۱ فرضیه های تحقیق ۷
۶-۱ قلمرو تحقیق ۷
۷-۱ تعریف واژه ها ۸
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق

۱-۲ مقدمه ۱۲
۲-۲ اهداف عمده حسابداری ۱۳
۳-۲ گزارشهای حسابداری ۱۴

۱-۳-۲ گزارشهای درون سازمانی ۱۴
۲-۳-۲ گزارشهای برونسازمانی ۱۴
۴-۲ استفاده کنندگان گزارشهای مالی و نیازهای اطلاعاتی آنها ۱۴
۱-۴-۲ سرمایه گذاران ۱۵
۲-۴-۲ نیازهای اطلاعاتی سرمایه گذاران (بخش عمومی و بخش خصوصی) ۱۶
۳-۴-۲ سرمایهگذاران بالقوه و نیازهای اطلاعاتی آنها ۱۷
۴-۴-۲ اعطاءکنندگان وام، اعتبار و سایر تسهیلات مالی و نیازهای اطلاعاتی آنها ۱۷
۵-۴-۲ نیازهای اطلاعاتی فروشندگان کالاها و خدمات ۱۸
۶-۴-۲ مشتریان ۱۸
۷-۴-۲ نیازهای اطلاعاتی مدیریت ۱۸
۸-۴-۲ کارکنان ۱۹
۹-۴-۲ دولت و نیازهای آن ۱۹
۱۰-۴-۲ جامعه ۱۹
۵-۲ اهداف گزاشگری مالی ۲۰
۱-۵-۲ فراهم آوردن اطلاعات لازم برای ارزیابی وضعیت مالی و بنیه اقتصادی ۲۰
۲-۵-۲ فراهم آوردن اطلاعات لازم برای ارزیابی عملکرد و توانایی سودآوری ۲۱
۳-۵-۲ فراهم آوردن اطلاعات لازم برای ارزیابی چگونگی تأمین و مصرف وجوه نقد ۲۲
۴-۵-۲ فراهم آوردن اطلاعات لازم برای ارزیابی چگونگی ایفای مسئولیت مباشرت مدیریت و انجام تکالیف قانونی ۲۳
۵-۵-۲ فراهم آوردن اطلاعات مکمل برای درک بهتر اطلاعات مالی ارائه شده و پیشبینی وضعیت آتی ۲۴

۶-۲ مقایسۀ سهامداران (سرمایه گذاران) با گروههای ذینفع ۲۴
۷-۲ تئوری نمایندگی ۲۶
۸-۲- حاکمیت شرکتی راه حلی برای مشکلات ناشی از روابط نمایندگی ۳۰
۱-۸-۲ طیف تعاریف حاکمیت شرکتی ۳۱
۲-۸-۲ تعاریف حاکمیت شرکتی ۳۲
۴-۸-۲ طبقه بندی سیستمهای حاکمیت شرکتی ۳۲
۵-۸-۲ مکانیزم های حاکمیت شرکتی ۳۴
۶-۸-۲ ویژگی های آئیننامه نظام حاکمیت شرکتی (راهبری شرکتی) در ایران ۳۵
۷-۸-۲ ارکان نظام راهبری شرکتی ۳۶
۹-۲ جریان وجوه نقد آزاد و مشکلات نمایندگی ناشی از آن ۳۷
۱-۹-۲تعریف جریان وجوه نقد آزاد ۳۷
۲-۹-۲ محاسبه جریان وجوه نقد آزاد ۳۸
۳-۹-۲ مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد ۳۸
۴-۹-۲ مکانیزمهای مؤثر بر مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد ۴۰
۱۰-۲ عایدی (سود) هر سهم و ارزش دفتری حق مالی هر سهم ۴۰
۱۱-۲ بررسی اثر مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد بر ارتباط ارزشی عایدی هر سهم و ارزش دفتری حق مالی هر سهم ۴۱
۱۲-۲ پیشینه تحقیق ۴۲
۱-۱۲-۲ تحقیقات انجام شده در خارج از کشور ۴۲
۲-۱۲-۲ تحقیقات انجام شده در داخل کشور ۴۵
فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق
۱-۳ مقدمه ۴۸
۲-۳ جامعه آماری و نمونه آماری ۴۸
۱-۲-۳ جامعه آماری ۴۸
۲-۲-۳ نمونه آماری تحقیق و روش نمونهگیری ۴۸
۳-۳ ابزار گردآوری دادهها ۴۹
۴-۳ ابزار تجزیه و تحلیل ۵۰
۵-۳ متغیر های مستقل و وابسته ۵۰

۶-۳ روش آزمون فرضیه های تحقیق ۵۰
۱-۶-۳ روش آزمون فرضیه های اصلی ۵۰
۲-۶-۳ روش آزمون فرضیه های فرعی ۵۱
۳-۶-۳ روش محاسبه جریان وجوه نقد آزاد ۵۲
۴-۶-۳ روش محاسبه فرصت رشد ۵۲
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها
۱-۴ مقدمه ۵۶
۲-۴ آزمون فرضیه ها ۵۷
۱-۲-۴ شاخص های توصیفی متغیرهای فرضیه های اصلی ۵۷
۲-۲-۴ آزمون فرضیه اصلی اول ۶۱
۳-۲-۴ آزمون فرضیه اصلی دوم ۶۵
۴-۲-۴ جمع بندی دو مدل فرضیه های اصلی ۷۰
۵-۲-۴- شاخص های توصیفی متغیرهای فرضیه های فرعی ۷۱
۶-۲-۴ آزمون فرضیه فرعی اول ۷۷
۷-۲-۴ آزمون فرضیه فرعی دوم ۸۰
۸-۲-۴ جمع بندی دو مدل فرضیه های فرعی ۸۰
۹-۲-۴- خلاصه نتایج حاصل آزمون فرضیه های اصلی و فرعی ۸۰

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدمه ۸۳
۲-۵ نتایج تحقیق ۸۳
۱-۲-۵ نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی اول ۸۳
۲-۲-۵ نتایج حاصل از آزمون فرضیه اصلی دوم ۸۴
۳-۲-۵ نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی اول ۸۴
۴-۲-۵ نتایج حاصل از آزمون فرضیه فرعی دوم ۸۴
۳-۵ خلاصه و نتیجه گیری کلی ۸۴
۴-۵ پیشنهادهای تحقیق ۸۵
۱-۴-۵ پیشنهادهای حاصل از نتایج تحقیق ۸۵
۲-۴-۵ پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی ۸۶
۵-۵ محدودیتهای تحقیق ۸۷
پیوست ها
لیست شرکتهای عضو نمونه آماری ۸۹
منابع و ماخذ
منابع فارسی: ۹۱
منابع لاتین: ۹۲
چکیده انگلیسی: ۹۷

 

جدول۱-۴ شاخص های توصیف کننده متغیرهای تحقیق، شاخص های مرکزی، شاخص های پراکندگی و شاخص های ۵۸
جدول ۲-۴ آزمون کلموگروف- اسمیرنوف فرضیه های اصلی( متغیر قیمت هر سهم) ۶۱
جدول ۳-۴ضریب همبستگی پیرسون بین عایدی هر سهم وقیمت هر سهم ۶۲
جدول ۴-۴ ضریب همبستگی، ضریب تعیین، ضریب تعیین تعدیل شده و آزمون دوربین- واتسون متغیرهای فرضیه اصلی اول(بین قیمت هر سهم و عایدی هر سهم) ۶۲
جدول ۵-۴ آنالیز واریانس رگرسیون فرضیه اصلی اول ۶۳
جدول ۶-۴ ضرایب معادله رگرسیونی فرضیه اصلی اول(قیمت هر سهم و عایدی هر سهم) ۶۳
جدول ۷-۴ ضریب همبستگی پیرسون بین ارزش دفتری حق مالی هر سهم و قیمت هر سهم ۶۶
جدول ۸-۴ ضریب همبستگی، ضریب تعیین و آزمون دوربین- واتسون( ارزش دفتری حق مالی هر سهم و قیمت هر سهم) ۶۶
جدول۹-۴ آنالیز واریانس رگرسیون فرضیه اصلی دوم (متغیر های ارزش دفتری حق مالی هر سهم و قیمت هر سهم) ۶۷
جدول ۱۰-۴ ضرایب معادله رگرسیونی فرضیه اصلی‌دوم (متغیر های ارزش دفتری حق مالی هر سهم و قیمت هر سهم) ۶۷

جدول ۱۱-۴ مقایسه دو مدل ارزش دفتری و عایدی هر سهم در تبیین رابطه با قیمت سهام ۶۹
جدول ۱۲-۴ شاخص های توصیفی متغیرهای فرضیه های فرعی ۷۱
(مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد، عایدی هر سهم، قیمت هر سهم، اثر متقابل بین مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد و عایدی هر سهم) ۷۱
جدول ۱۳-۴: ضرایب همبستگی پیرسون و سطوح معنا داری متغیر های فرضیه فرعی اول ۷۵
(قیمت هر سهم، مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد، عایدی هر سهم،اثر متقابل بین مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد و عایدی هر سهم) ۷۵
جدول ۱۴-۴: آزمون کلموگروف- اسمیرنوف فرضیه های فرعی(قیمت هر سهم) ۷۶
جدول ۱۵-۴: مقادیر ضریب همبستگی، ضریب تعیین وضریب تعیین تعدیل شده مدل و آماره دوربین ۷۷
جدول ۱۶-۴ آنالیز واریانس رگرسیون فرضیه فرعی اول ۷۷
جدول ۱۷-۴: ضرایب معادله رگرسیونی فرضیه فرعی اول ۷۸

جدول ۱۸-۴ مقایسه دو مدل فرضیه های فرعی ۸۰

نمودار ۱-۴ توزیع متغیر عایدی هر سهم ۵۹
نمودار ۲-۴ توزیع متغیر قیمت هر سهم ۶۰
نمودار ۳-۴ توزیع متغیر ارزش دفتری هر سهم ۶۰
نمودار ۴-۴ آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون فرضیه اول ۶۴
نمودار ۵-۴ خط و معادله رگرسیون فرضیه اصلی اول ۶۵
نمودار ۶-۴ آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون فرضیه اصلی دوم ۶۸
نمودار ۷-۴ خط و معادله رگرسیون فرضیه اصلی‌دوم ۶۹
نمودار ۸-۴ توزیع متغیر مشکلات نمایندگی ناشی از جریان وجوه نقد آزاد ۷۲
نمودار ۹-۴ توزیع متغیر عایدی هر سهم ۷۳
نمودار ۱۰-۴ توزیع متغیر قیمت هر سهم ۷۳
نمودار ۱۱-۴ توزیع اثر متقابل بین متغیر مشکلات ناشی از جریان وجوه نقد آزاد و عایدی هر سهم ۷۴
نمودار ۱۲-۴ توزیع لگاریتم متغییر قیمت هر سهم ۷۴
نمودار ۱۳-۴ آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون فرضیه اول فرعی ۷۹


دانلود فایل